.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قطعی آب شرب در چالوس

 شمال نیوز: فرماندار چالوس با اشاره بارندگی شدید باران و حجم بالای آب جاری در کمربندی در شب گذشته گفت: در پی شکسته شدن خط انتقال لوله آب به دلیل نشست بیش از چهار متری زمین محل انتقال، آب آشامیدنی 40 درصد از مردم شهر چالوس قطع شده است.

محمدناصر زندی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این بارندگی علاوه بر جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه، باعث آبگرفتگی معابر حوزه شهری و روستاهای بخش مرکزی چالوس شد.

وی گفت: نیروهای آب و فاضلاب شهری از شب گذشته با جدیت مشغول بر طرف کردن این مشکل هستند تا امروز یکشنبه با ترمیم لوله، آب شرب مردم شهر تامین شود.

فرماندار چالوس افزود: ادامه بارندگی شدید نیز بسته شدن جاده قدیم چالوس به مرزن آباد و قطعه چهارم آزادراه تهران - شمال را به همراه داشت که با تلاش نیروهای راهداری در کمترین زمان ممکن جاده قدیم چالوس به مرزن آباد بازگشایی شد.

وی خاطرنشان کرد: قطعه چهارم آزاد راه تهران - شمال نیز به دلیل حجم بالای آورده ها به ویژه در محدوده ازارک در خط جنوب به شمال از سوی مرزن آباد به چالوس با حجم بالای گل و لای مواجه هستیم و عملیات پاکسازی با به کارگیری تمامی امکانات در حال انجام است که سعی می شود برای امروز بازگشایی شود.

زندی ادامه داد: با پیگیری های صورت گرفته به صورت تلفنی و کتبی امروز بر اصلاح و بازسازی این کانال برای افزایش ظرفیت دبی آب از سوی متولیان امر تاکید شده است.

وی با اشاره به مسدود شدن آزاد راه تهران - شمال برای دومین بار طی امسال به دلیل ورود گل و لای به داخل آزاد راه افزود: به دلیل استاندارد نبودن کانال هدایت آب های سطحی در منطقه ازارک و حتی لایروبی نشدن آن با این مشکل مواجه شدیم.

فرماندار چالوس با اشاره به طراحی نشدن کانال برای هدایت آب سطحی در آزاد راه گفت: این وضعیت در بارندگی شدید موجب آبگرفتگی روستاهای مهدی آباد، خرمنه، تازه آباد، اکبرآباد و ولی آباد می شود که با بررسی های صورت گرفته قرار شد در کمترین زمان پس از بررسی نظر کارشناسی فنی برای هدایت این آب ها ارائه شود تا از بروز آسیب به این روستاها جلوگیری شود.
زندی افزود: به دلیل طغیان رودخانه نیز چندین منزل دچار آبگرفتگی شد که به دلیل لایروبی بیشتر مسیر رودخانه های شهرستان با مشکل کمتری نسبت به گذشته مواجه بودیم.

به گفته وی، با توجه به آبگرفتگی در خیابان فرهنگ ، اصلاح کانال های آب این منطقه ضروری است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.143 seconds.